diumenge, 2 d’agost del 2009

Running

Ok, s'ha acabat fer el dropo. He confirmat les dates (l'últim cop que ho vaig mirar, fa un parell de setmanes encara no s'anunciava) i ja se sap que la mitja de Sabadell serà el 6 de Setembre (5 setmanes!) i la de Sant Cugat està previst que sigui el 4 d'octubre (9 setmanes). El meu estat de forma és patètic i lamentable, així que m'he decidit a posar-me les piles per a la de StQ. Si em veig molt animat potser també vagi a la de Sabadell (en plan tranqui), més per tradició que per altra cosa.

Si a algú li interessa que se'n doni per assabentat.

2 comentaris:

cletus awrightus varesitus ha dit...

Ei Miquel!!

Com vas?

Jo estic en un estat lamentable, per tant anar a la de Sabadell seria una cagada, però no com la de l'any passat...

A la de Sant Cugat segurament ja no hi seré... Ja diràs que tal et van les curses!!

Nonsmoker Walrus ha dit...

No estic en el meu millor estat de forma però m'he apuntat. Aniré a córrer en més o menys "de tranquis" i per la de Sant Cugat espero estar millor. Almenys he estat respectant el pla d'entrenament i aquest diumenge em sentia amb forces i vaig córrer uns 100 minuts (quan vaig arribar a Sant Quirze, per no travessar la carretera vaig girar cua), però 5 setmanes són 5 setmanes.
Quan marxes?