diumenge, 8 d’abril del 2012

TBBT: S4, C2 The Cruciferous Vegetable Amplification

En aquest capítol Sheldon s'adona que la seva esperança de vida no és suficientment llarga com per traspassar la seva consciència a una màquina i assolir la immortalitat. Per tant, decideix portar una vida sana: menja verduretes, fa esport, es tanca a la seva habitació i interacciona amb el món exterior a través d'un robot teledirigit...
El cas és que al principi del capítol, quan calcula quan de temps viurà, a la pissarra hi té la fórmula de Bayes i la subaditivitat finita d'una mesura. He de repassar els càlculs, però amb les mateixes eines jo he arribat a la conclusió que si no m'atropella un trolebus puc viure 123 anys. O això o vaig morir ofegat als 6. Potser m'hauré de buscar el curs de natació per internet que va fer el Sheldon, per si les mosques.
Just for the record: jo quan vaig a córrer només faig servir el pulsòmetre i el GPS.