dimecres, 20 de maig del 2009

Aquesta nit he tingut un malson

He somiat que el Manchester ens guanyava 1-2. Primer marcaven ells, just després l'Eto feia un gol des de mig camp en jugada assajada (té truc: jugaven en un camp de futbol sala) que quasi s'ensorra l'estadi (per cert, jo era al camp). I quan ja em pensava que ens n'anàvem a la pròrroga, m'assabento que el Manchester havia fet un altre gol (i jo no me n'havia adonat). Per cert, entre la multitud m'intentaven robar el mòbil, com va passar en la celebració de la Champions de París. La veritat és que he passat mala nit. I a sobre m'he despertat de mala lluna, fins que m'he adonat que tot era un somni. Espero no tenir habilitats precognitives. Suposo que deu ser l'estrès dels exàmens.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ja t'ho dic, tu tens un blog semifutbolístic. En tot cas, i per si tens somnis precognitius, m'informaré si existeixen versions de futbol 7 del manchester i del barça, i si juguen alguna final els propers dies, i si no són oficials sino aficionats i algú portava la samarreta del eto'o. Lo del mobil, doncs cuidat-en tu.

Fins al dia 27, sorrt amb els examens!!!