dimarts, 26 de maig del 2009

Ja he acabat el programa d'EDPs

I els exàmens el dijous passat, ja de pas. Per cert, no us ha passat mai programant, que feu un càlcul complementari per a comprovar si el programa fa els càlculs correctament i veieu que hi ha un error, per que els resultats d'un i altre no concorden. Mireu i remireu, ho repasseu tot quatre mil vegades (o més) i al final l'error és... efectivament: en la comprovació.

Un clàssic de la programació numèrica (almenys en el meu cas) i m'ha tornat a passar. I, és clar, hi he perdut un munt de temps tontament. Què hi farem. De fet acabo d'enviar el programa ara per mail (ja us ho podeu imaginar), la data d'entrega límit era avui (és a dir, estic fora del termini per unes dues hores i mitja; espero que no fos una cosa estricta!!!!).

1 comentari:

Unknown ha dit...

felicitats!! ja anava sent hora. jo els teus problemes no els vaig tenir ja que ek copiava les practiques, pero no h diguis a ningu.