divendres, 17 d’abril del 2009

Avui hem tingut club de la birra

Hem tastat una tripleta de Marston's: pedigree, single malt i oyster stout (a mig litre per cap) i una Trappistes Rochefort (aquesta de 9.2 graus, buff!!!!). Estic aquí fent temps, esperant a que baixi per poder tornar cap a casa. No estaven malament, les notes han sigut 6, 7, +/-7,49 (crec que aquí el Ramon ens ha estafat amb la mitjana) i cosa d'un 6.

Després el Lluís ens ha il·lustrat sobre els usos i costums de la castració d'animals domèstics a Juneda. També hem sabut que al Torre no se li poden deixar ocells en custòdia i que l'ocell de la Isa es va suïcidar (desnucant-se de pena) per que la seva novia va marxar (N.B: En aquest club de la birra no s'ha maltractat cap animal). Així mateix hem sabut de les habilitats de la germana del Torre per entrar a casa sense claus. També hem sabut que al Francesc no li agrada que li diguin pel cognom (sembla que el seu pare no té res a veure en això; vull dir en el fet que no li agradi, no en el cognom). També hem conegut amb detall la oferta nocturna de les rambles (llauners i nigerianes). Els proverbials accidents de la Mercè (i el robatori de la seva caixa forta a l'habitació de l'hotel aquesta setmana santa) també han sortit a la conversa. Per cert, la Mercè diu que la Isa té deu anys de massa (per a ser hostessa del cosmocaixa). La Mònica s'ha acomiadat de tots (tot i que demà potser vingui al SAF). En la fase de confessions hem sabut que, quan la Dolors era petita, tenia una mula i no com la del Gerard, que li demanes el que vols i et dóna alguna cosa que normalment s'hi assembla, sinó una que la portava als llocs fins que va caure a la sèquia (la mula) i va passar a fer companyia als ocells custodiats pel Torre. La Isa ha confessat algunes de les bronques que rebia quan era jove. Per exemple per arribar a les 3:00 de la matinada en dia laborable.

[+/-] Seguir llegint...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

ostres, jo de jove també tenia mula però diferent de la d'ara, i també havia tingut un ocell suicida, però en aquest cas la parella no va fotre el camp, sino que es va morir abans. Deu n'hi do lo bé que us ho passeu!!

ylla ha dit...

ostres, primera observació, m'has robat la idea, jo volia escriure aquest post, però a diferència de tu tenia el llit massa a prop i vaig anar a dormir.
i la segona, que vau acabar molt tard o jo em vaig perdre la meitat de les converses.
a part d'això, m'agrada molt el teu bloc :-).