dijous, 9 d’abril del 2009

Ja tinc Internet!!!!

Bé, ja tinc internet a casa (això no és del tot exacte, en realitat tinc internet mòbil: el que s'ha de fer per no haber de passar pel tub de telefònica), així que haurem de dinamitzar una mica això del blog.
Per cert, configuració del módem amb XP: automàtica (però poc després se'm va espatllar el portàtil, que és on tinc l'XP), amb Kubuntu (del sobretaula): senzilla, amb Vista (també del sobretaula): encara hi estem treballant (no gaire intensament, tot s'ha de dir, ja que prefereixo no conectar-me a internet a través de plataformes insegures). Ja ho diu la saviesa popular: al país dels Vista, l'Ubuntu és el rei.

1 comentari:

Unknown ha dit...

ja anava sent hora, noi!!!!! m'encanta la teva saviduria popular, jo qualsevol dia d'aquests configuro el router wireless.